Zasady przyjęć

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Dowiedz się jak zapisać się na wizyty do naszych specjalistów, jak przygotować się do pierwszej wizyty i co zrobić, gdy potrzebujesz rozwiązać jakiś problem związany z leczeniem w naszej klinice.

Wizyty stacjonarne i teleporady

Większość konsultacji w naszej klinice odbywa się w modelu stacjonarnym. Wynika to z potrzeby fizycznego zbadania pacjenta oraz kontaktu osobistego, podczas którego lekarz może zauważyć objawy, których pacjent nie jest świadomy lub których nie wiąże z danym schorzeniem. Wizyty stacjonarne są prowadzone w naszej klinice w Warszawie przy ul. Władysława Korotyńskiego 5 lok. U3 po wcześniejszym zapisie na wizytę.

Teleporady są możliwe w przypadku kolejnych wizyt (gdy specjalista zna już pacjenta i miał możliwość go zbadać) po akceptacji specjalisty. Dotyczy to zwłaszcza wizyt kontrolnych, szczególnie dla osób zamieszkałych w dużej odległości od naszej kliniki.

Wizyty recepturowe

Realizujemy wizyty recepturowe wyłącznie dla naszych pacjentów. Lekarz ma możliwość wystawienia recepty na większość leków (od listopada 2024 r. zostały wprowadzone ograniczenia dotyczące wybranych substancji) w ciągu 12 miesięcy od ostatniej wizyty. Wizyty recepturowe są realizowane bez fizycznego kontaktu pacjenta ze specjalistą. Zapotrzebowanie na przedłużenie leków należy zgłosić do nas mailowo (preferowane) lub telefonicznie. Nasz zespół obsługi klienta w porozumieniu z danym lekarzem ustala termin takiej wizyty, a lekarz wystawia receptę w określonym przez siebie terminie. Wizyty recepturowe są odpłatne zgodnie z aktualnym cennikiem. Pacjent otrzymuje rachunek i dane do płatności za wizytę.

Wydawanie zaświadczeń na potrzeby orzecznictwa i pozwoleń

Nasi specjaliści posiadają szereg uprawnień do wydawania zaświadczeń na potrzeby orzecznictwa i pozwoleń. Wszelkie zaświadczenia są wydawane w oparciu o wcześniejszy kontakt ze specjalistą w ramach wizyt stacjonarnych. Opłaty za wydanie zaświadczeń pobierane są zgodnie z naszym cennikiem, dostępnym w klinice.

Zapisy i kontakt

Zapisy na wizyty prowadzimy telefonicznie, mailowo w godzinach pracy naszego biura obsługi klienta (dane kontaktowe i aktualne godziny pracy sprawdź w zakładce kontakt). Można także przekazać zapytanie o dostępne terminy przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt na naszej stronie. Zapytanie z tego formularza jest przekazywane na adres mailowy naszej kliniki.Aktualnie nie prowadzimy zapisów za pośrednictwem rejestracji internetowej. Wynika to z długiego okresu oczekiwania na wizyty u większości naszych specjalistów.

Dane potrzebne do rejestracji pacjenta

> imię i nazwisko pacjenta
> PESEL
> adres zamieszkania
> dane kontaktowe (e-mail i telefon)
> dane opiekunów prawnych w przypadku niepełnoletnich pacjentów oraz osób ubezwłasnowolnionych

Potwierdzanie wizyt

Wszystkie wizyty potwierdzamy na 1-3 dni przed planowanym terminem telefonicznie lub wiadomością sms. Wiadomości sms mogą otrzymywać Państwo z różnych numerów telefonu. Wynika to ze specyfiki oprogramowania, z którego korzystamy. Brak potwierdzenia wizyty z Państwa strony może skutkować anulowaniem rezerwacji.

Zmiany terminów i odwoływanie wizyt

Uprzejmie prosimy o możliwie szybkie zgłaszanie zamiaru ew. zmiany terminu lub odwołania wizyty. Za odwołane wizyty nie pobieramy żadnych opłat, jednak przekazanie nam takiej informacji z odpowiednim wyprzedzeniem pozwoli innym pacjentom skorzystać ze zwolnionego terminu.

Dokumenty przed pierwszą wizytą

Przed pierwszą wizytą u naszych specjalistów należy wypełnić kartę rejestracji pacjenta. Karta ta jest wysyłana na podany przez Państwa numer telefonu lub e-mail w formie linku z ankietą do wypełnienia. Na końcu tego dokumentu wymagany jest Państwa podpis.

Niezależnie od dokumentów rejestracyjnych, przed wybranymi wizytami mogą obowiązywać dodatkowe kwestionariusze medyczne do wypełnienia. Kwestionariusze takie służą przygotowaniu się specjalisty do wizyty, a ich wypełnienie może być warunkiem koniecznym odbycia wizyty. W każdym takim przypadku zostaną Państwo o tym uprzedzeni przy zapisie na wizytę.

Dojazd i parkowanie

Nasza klinika jest zlokalizowana w dzielnicy Ochota, a zarazem w bezpośrednim sąsiedztwie Mokotowa i Śródmieścia. Jesteśmy dobrze skomunikowani z kluczowymi szlakami komunikacyjnymi (główne arterie i obwodnica) i transportem publicznym.

Klinika jest położona na styku bezpłatnej i płatnej strefy parkowania. Parking przy ulicach w najbliższym sąsiedztwie jest bezpłatny, jednak już kilkadziesiąt metrów od nas przebiega granica strefy płatnego parkowania. Prosimy o zwrócenie na to uwagi przy parkowaniu samochodu.

Przyjazd transportem medycznym

Pacjenci przybywający transportem medycznym mogą skorzystać z podjazdu na poziom kliniki po prawej stronie od wejścia, unikając w ten sposób korzystania z podjazdu dla wózków inwalidzkich.

Lokal i udogodnienia

Nasz lokal nie jest duży, ale jest przystosowany do przyjęć pacjentów niepełnosprawnych. Do lokalu prowadzi podjazd dla wózków, a wewnątrz zadbaliśmy o eliminację barier architektonicznych. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Na terenie lokalu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu. Korzystanie z urządzeń mobilnych powinno być ograniczone do niezbędnego minimum i w żadnym wypadku nie może zakłócać spokoju pacjentów oczekujących na wizytę ani utrudniać pracy zespołu kliniki.

Z uwagi na kwestie bezpieczeństwa nie udostępniamy sieci WiFi na terenie kliniki.

Opłaty za wizyty

Wizyty w naszej klinice są odpłatne zgodnie z obowiązującym cennikiem. Płatności przyjmujemy po wizytach gotówką lub kartą.

Świadczymy też usługi w ramach umów z firmami ubezpieczeniowymi. Aby skorzystać z takiej formy finansowania, skontaktuj się ze swoim ubezpieczycielem.

Nie świadczymy wizyt w ramach NFZ.

Wizyty w ramach badań klinicznych są bezpłatne.

Faktury za wizyty

Na życzenie pacjenta wystawiamy faktury. Potrzebę otrzymania faktury prosimy zgłaszać przy dokonaniu płatności.

Kontakt ze specjalistą po wizycie

W przypadku potrzeby kontaktu ze specjalistą (dodatkowe pytania, zgłaszanie działań niepożądanych leków itp.) prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Każdą prośbę o kontakt przekazujemy specjaliście i w porozumieniu z nim ustalamy dalszy sposób postępowania. Nie udostępniamy danych kontaktowych naszych specjalistów.

Dokumentacja medyczna

W przypadku potrzeby uzyskania dokumentacji medycznej prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Otrzymają Państwo formularz z wnioskiem o udostępnienie dokumentacji medycznej do zdalnego wypełnienia. Formularz taki można także wypełnić w klinice.

Dokumentację wydajemy w ciągu 14 dni od uzyskania wniosku w sposób określony przez Państwa tj. w formie zaszyfrowanych wiadomości e-mail, wysyłki pocztowej lub osobiście w recepcji kliniki.

Wydanie dokumentacji medycznej jest odpłatne zgodnie z aktualnym cennikiem.

Reklamacje

Zasady zgłaszania reklamacji są dostępne po kliknięciu na link: